Karády, akárcsak a jazz manouche alapító mestere, 1910-ben született; sanzonokba oltott, füstös hangjával és drámai előadásmódjával vált a háború előtti magyar filmek királynőjévé.
Az egyedülálló koncerten az improvizációs gitártechnikán alapuló, fergeteges lendületű jazz manouche stílusban szólalnak meg Karády ikonikus dalai, swinges értelmezéssel és autentikus előadással. A különleges feldolgozások a műfajok határait egybe olvasztva teremtenek új zenei univerzumot - méghozzá élőben, az újszegedi a közönség előtt. Az egyedi hangszerelés kiemeli a jazz manouche stílus lendületét és dinamizmusát, miközben megőrzi a dalok érzelmi gazdagságát. A Swing De Paris Band kiváló tagjainak – Tóth Ákos énekes, gitárművész, a manouche jazz és a swing hazai úttörője, Lakatos Vilmos, hazánk egyik legvirtuózabb manouche gitárosa, Denis Paselande francia manouche jazz-gitáros, az elismert nagybőgős, Molnár Péter és Balogh Dezső, az ország egyik legsokoldalúbb zongoristája – jóvoltából a gitárok virtuozitása, a bőgő ritmusos lüktetése, a zongora lírai futamai minden egyes dalt új színben tüntetnek fel. Az estet olyan sztárvendégek is gazdagítják, mint a Máté Péter-díjas díva, Szulák Andrea, a csodaszép hangú, Jászai Mari-díjas színművész, Ónodi Eszter és Gájer Bálint, a swing hercege, akik saját interpretációikban idézik meg Djangót és korát, és a híres dalokat: Oda vagyok magáért, Lila akácok, Falevél, Hosszú az a perc, amely a csókod nélkül múlik el, Gyűlölöm a vadvirágos rétet és hasonló slágerek keltik életre a magyar Femme Fatale magával ragadó, legendás alakját.